Palveleeko websivustosi asiakkaita ja tuottaako se liidejä myynnille?

 

Tässä oppaassa avaamme uuden näkökulman, miten voit palvella asiakkaitasi paremmin. 

Miten rakennetaan kasvua generoiva sivusto, joka tuottaa myyntivalmiit liidit.


 

Websivut on yrityksen markkinoinnin ja myynnin hermokeskus. Onko sinun yrityksesi julkaistut websivut paras mahdollinen versio? Vai onko se vain kooste arvauksia, käsityksiä ja toiveita? Mitä dataa sinulla on siitä, että sivut palvelevat tuntemattomia vierailijoita ja sinun asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla?

Kokosimme sinulle oppaan, miten kasvua tuottava uusi ajatusmalli (GDD) eroaa suunnittelija- ja organisaatiokeskeisestä tavasta toimia.

Kasvua tuottavassa ajatusmallissa ei tehdä sivustoa projektina vaan tuotetaan sivusto jatkuvan kehittämisen ja optimoinnin konseptilla. Konseptista käytetään nimeä: Growth Driven Design (GDD).

Lataa opas ja tutustu tarkemmin!

 

ZF-kasvua-tuottava-websivusto.jpg

 

Lataa "Asiakkaita palveleva ja kasvua tuottava websivusto" -opas