« blogin etusivulle

HubSpot käyttöön kolmessa kuukaudessa - Case: Pivo Kassa

07.06.2017

Asiakastarinat, Inbound

asiakaskokemus-kuntoon-5-vinkkiä-parempaan-myyntiin-ja-palveluun.jpg

Pivo Kassa on iPadilla toimiva kassasovellus, joka sisältää myyntitoimintojen lisäksi kattavan raportointityökalun, verkkokauppaominaisuuden sekä tablettiin integroitavat kassalaitteet. Pivo Kassa on vallannut jalansijaa markkinoilla, joilla tarjotaan ketterää ja nykyaikaista vaihtoehtoa vanhanaikaisille ja staattisille kassajärjestelmille.

Keskiössä liidigenerointi

 

Pivo Kassan moderni tuote tarvitsi modernin järjestelmän markkinoinnin ja myynnin tueksi. Koska Pivo Kassan asiakaskunta ja itse tuote ovat vahvasti verkossa, vaadittiin järjestelmältä verkkonäkyvyyttä vahvistavia työkaluja. Keskeisimmät vaatimukset olivat markkinoinnin automaation toteutus, ostopolkujen hallinta, sosiaalisen median integrointi ja seuranta, kattava datan analysointi sekä selkeät työkalut myyntitiimille. HubSpot vastasi näihin vaatimuksiin.

HubSpotin käyttöönotto toteutettiin kahden workshopin muodossa, joiden aikana määritettiin strategia ja konkreettiset toimintasuunnitelmat. Liikkeelle lähdettiin kampanjasta, joka keskittyi liidigenerointiin ja tunnettuuden kasvattamiseen. Kampanja koostui useista blogipostauksista, ladattavista oppaista sekä sosiaalisen median strategiasta Facebookin, LinkedInin ja Twitterin ympärille. Markkinoinnin automaatiolla varmistettiin liidien liikkuminen eteenpäin ostopolulla.

Verkkosivuston uusinta

 

Pivo Kassan verkkosivut uusittiin, ja osa sivuista päätettiin rakentaa HubSpotin päälle. Myös blogi rakennettiin HubSpotiin. Verkkosivuprojekti toteutettiin tiiviissä yhteistyössä Pivo Kassan sekä heidän Wordpress-kumppaninsa kanssa. Projekti edellytti sekä sovelluksen taustajärjestelmän että Wordpressin integraatiota HubSpotiin, jotta käyttökokemus ja tietojen liikkuminen järjestelmien välillä tapahtuu saumattomasti.

Tällä hetkellä projekti on lanseerausvaiheessa, jonka aikana huomio on vahvasti datan analysoinnissa.

Zeeland Family on toteuttanut Pivo Kassan inbound-markkinointia vuoden 2017 helmikuusta alkaen.

 

Lue lisää inboundin vaikutuksista!

 

Lue myös Case: Tilaajavastuu

 

 

Zeeland Family

Tämän blogin kirjoitti Zeeland Family »

Zeeland Family on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto.

Oliko kirjoitus inspiroiva ja hyödyllinen?

Lähetä, jaa, tykkää tai twiittaa se eteenpäin!

 

Kiinnostaako Inbound-markkinointi?

Liity postituslistallemme. Saat vinkit ja ideat suoraan sähköpostiisi.

Tutustu meihin

Olisiko aika käynnistää
keskustelut? 

Ota yhteyttä asiantuntijaan